Friday, January 18, 2008

Kres Kisisel Bir intihar

Duration: 04:40 minutes
Upload Time: 2007-12-31 11:00:10
User: MelanKolikRock
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

kres  ben  hala  seninim  zaman  yok  rock  cilekes  öztürk  

Description:

Kişisel Bir İntihar Diyorsun ki aşk bizi körleştirdi Aşkın cilasını kazısam ne çıkar altından Aşk kişisel bir intihar Belki kötümser bir ihtimal Ama beni sevmeni beklemek kişisel bir intihar Aşkın cilasını kazıdım Bir ayna çıktı karşıma Kendini gördüm oralarda Sivrildim.törpülendim Aşk kişisel bir intihar Belki kötümser bir ihtimal Ama beni sevmeni beklemek kişisel bir intihar Aşk kişisel bir intihar Belki kötümser bir ihtimal Ama beni sevmeni beklemek kişisel bir intihar Kendime yeni bir renk,yeni bir isim bulmalıyım

Comments

 

No comments: